اگردرطراحی کارت ویزیت دقت زیادی به خرج دهید می تواند دارای نتایج قدرتمندی در بازاریابی مشاغل شما باشد. از آنجایی که کارت شما مدت طولانی پس از پایان جلسه باقی می ماند، کارتهای ویزیت خود را به عنوان نیروی فروش ناخواسته خود فکر کنید. آنها باید شرکت و محصول شما را به روشی که می خواهید منعکس کنند. نکته اصلی ایجاد کارت ویزیت با طراحی جذاب، هدفمند و آموزنده است
اولین تصمیمی که یک چشم انداز می گیرد در مورد شما است. آیا کارت ویزیت شما حرفه ای به نظر می رسد و احساس درستی به شما دست میدهد؟ هویت بصری شما روی کاغذ بستگی به چندین مفهوم اساسی طراحی گرافیکی و انتخاب نوع چاپ دارد:
از کاغذهای نازک و ارزان استفاده نکنید. گیرنده در مورد کیفیت محصول یا خدمات شما تعجب خواهد کرد. هنگام خرید خدمات چاپ کارت ویزیت، مطالعه کنیدو اطلاعات بدست امده را با اهداف خود مطابقت دهید. از کارت ویزیت های براق استفاده کنید تا عکس ها زیبا شوند. برای چاپ صاف که براق نباشد، انواع مات را انتخاب کنید. کاغذ بدون روکش دارای بافت متنوع تری است که می تواند به صورت رسمی تر به نظر برسد و لوازم التحریری مانند سربرگ و پاکت نامه را مطابقت دهد.
اکنون که طراحی کاملی را برای کارتهای قابل چاپ بدست آورده اید، وقت آن است که به جزئیات اطلاعاتی که ارائه می دهید توجه کنید. اطلاعات تماس مربوطه از جمله آدرس ایمیل و آدرس وب سایت را درج کنید و تراز کنید. قبل از سپردن آن به چاپگر، اعداد و املای تمام متن را بررسی کنید. شماره های اشتباه به راحتی می توانند کارت ویزیت و شانس شما را برای موفقیت در سطل زباله به زمین بزنند. خواهید فهمید که اتفاقات خوب در واقع در بسته های کوچک وجود دارد