طراحی کارت ویزیت ​

    اگردرطراحی کارت ویزیت دقت زیادی به خرج دهید می تواند دارای نتایج قدرتمندی در بازاریابی مشاغل شما باشد. از آنجایی که کارت شما مدت طولانی پس از پایان جلسه باقی می ماند، کارتهای ویزیت خود را به عنوان نیروی فروش ناخواسته خود فکر کنید. آنها باید شرکت و محصول شما را به روشی که می خواهید منعکس کنند. نکته اصلی ایجاد کارت ویزیت با طراحی جذاب، هدفمند و آموزنده است

برداشت مناسب را ایجاد کنید

    اولین تصمیمی که یک چشم انداز می گیرد در مورد شما است. آیا کارت ویزیت شما حرفه ای به نظر می رسد و احساس درستی به شما دست میدهد؟ هویت بصری شما روی کاغذ بستگی به چندین مفهوم اساسی طراحی گرافیکی و انتخاب نوع چاپ دارد:

رنگ و تصاویر

  •     برای علاقه و تأکید از رنگ استفاده کنید. این تاکید می تواند در آرم یا تصاویر دیگر، متن یا عناصر پس زمینه باشد. حداکثر ۳الی ۴ رنگ باقی بماند. برای سایر عناصر پس زمینه و انواع رنگ ها، از رنگهای آرم خود کمک بگیرید. 
  •     تن رنگ را مطابقت دهید. اگر در تصویر یا آرم خود از رنگ های روشن استفاده می کنید، از رنگ های سیاه یا رنگ های روشن دیگر استفاده کنید که زیبایی کار را بیشتر کند. 
  •    اگر عکس فوق العاده ای از شماست و مناسبی دارید، عکس را درج کنید. عکسها در مشاغل نوع خدماتی که یک رابطه مداوم یک عامل مهم است، بیشترین سود را دارند·
  •    از کلیپ آرت برای آرم یا سایر عناصر خود استفاده نکنید. برند شما هویت شما است و این روزها می توانید به راحتی تصاویر مقرون به صرفه را پیدا کنید یا از یک طراح لگو بصورت آنلاین کمک بگیرید. به یاد داشته باشید که می خواهید کارت ویزیت شما به طرز به یاد ماندنی و مثبتی مشخص شود.
  •    از سایر مارک های تجاری خودداری کنید. طرح کارت ویزیت خود را مطابق با کلیات و طرح های رنگی طراحی شده در وب سایت، فروشگاه خود و سایر مواد بازاریابی ایجاد کنید. 

ترکیب و قالب

  •    تمیز و ساده نگه دارید. از درهم و برهمی خودداری کنید. در صورت نیاز به فضای بیشتر برای اطلاعات بیشتر (مکان های متعدد، نقشه، اطلاعات قرار ملاقات و غیره) از کارت پشتی استفاده کنید یا کارت ویزیت تاشو ایجاد کنید.    
  •    باید کارت با فضای بازار خود مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، خدمات حرفه ای سنتی یا املاک و مستغلات، ممکن است در چیدمان و رنگ ها کمی محافظه کارانه عمل کنند ، در حالی که یک کارت رنگارنگ می تواند نمایانگر فروشگاه اسباب بازی یا رستوران مرسوم، مد روز باشد.   
  •     برای تضاد و تعادل تلاش کنید. تاریکی در برابر نور، رنگ های مخالف و عناصر بزرگ که با عناصر کوچکتر ترکیب می شوند، کنتراست ایجاد می کنند که توجه را به خود جلب می کنند. نگه داشتن وزن عناصر نسبتاً توزیع شده بر روی کارت ، تعادل ایجاد می کند و توجه ها را به خود جلب می کند.
  •     آن را خیلی نزدیک به حواشی نزدیک نکنید. آرم و متن خود را از لبه های کارت دور نگه دارید. مراقب مرزها یا خطوط نازک در طرفین باشید، زیرا واریانس جزئی در برش می تواند خطوط کج یا ناهموار به نظر برسد.
  •    از اندازه یا شکل غیر استاندارد استفاده نکنید. اگر نیاز خاصی به آن ندارید، به اندازه معمول ۳٫ ۲ اینچ بچسبانید تا در بیشتر کیف پولها، دارندگان کارت و اسکنر کارت ویزیت جای بگیرد. گوشه های گرد یا برش های دیگر (به اصطلاح برش ها) در اندازه استاندارد .
  •    برای اطلاعات بیشتر در مورد تنظیم کارت خود با برش و حاشیه های ایمن، به صفحه مشخصات کارت ویزیت ما مراجعه کنید. و برخی از ایده ها و مثال های طراحی کارت ویزیت را در صفحه نمونه ما مشاهده کنید.

بافت​

   از کاغذهای نازک و ارزان استفاده نکنید. گیرنده در مورد کیفیت محصول یا خدمات شما تعجب خواهد کرد. هنگام خرید خدمات چاپ کارت ویزیت، مطالعه کنیدو اطلاعات بدست امده را با اهداف خود مطابقت دهید. از کارت ویزیت های براق استفاده کنید تا عکس ها زیبا شوند. برای چاپ صاف که براق نباشد، انواع مات را انتخاب کنید. کاغذ بدون روکش دارای بافت متنوع تری است که می تواند به صورت رسمی تر به نظر برسد و لوازم التحریری مانند سربرگ و پاکت نامه را مطابقت دهد.

چاپ خوب​

   اکنون که طراحی کاملی را برای کارتهای قابل چاپ بدست آورده اید، وقت آن است که به جزئیات اطلاعاتی که ارائه می دهید توجه کنید. اطلاعات تماس مربوطه از جمله آدرس ایمیل و آدرس وب سایت را درج کنید و تراز کنید. قبل از سپردن آن به چاپگر، اعداد و املای تمام متن را بررسی کنید. شماره های اشتباه به راحتی می توانند کارت ویزیت و شانس شما را برای موفقیت در سطل زباله به زمین بزنند. خواهید فهمید که اتفاقات خوب در واقع در بسته های کوچک وجود دارد

برای مشاوره و سفارش طراحی کارت ویزیت باتیم چاپ گاندی تماس بگیرید.

  • ۰۹۲۱ ۲۰۸ ۴۶۰۰
زنبیل خرید