سیاست تضمین رضایتمندی مشتریان

بزرگترین افتخار و سرمایه اصلی چاپ گاندی ارائه محصولات با بهترین کیفیت به مشتریان ارزشمند خود است. تلاش ما جلب ۱۰۰% رضایت مشتریان است و به همین منظور از هر کوششی برای تامین نظر مشتریان عزیز فروگذار نخواهیم کرد. لذا در موارد استثنایی اگر محصول تولیدی ما استاندارد و کیفیت قابل قبول صنعت چاپ ایران را برای شما برآورده نکند، خوشحال می شویم که فرصت چاپ مجدد کتاب با کیفیت بهتر و یا درصورت تمایل، عودت وجه دریافتی را داشته باشیم.
جهت حصول اطمینان از کیفیت بالای چاپ، از مشتریان عزیز تقاضا می شود فایلهای خود را مطابق استاندارد چاپ گاندی ارائه نمایند. لازم به ذکر است که مسئولیت کنترل فایلها و محتوای آن بطور کامل برعهده مشتریان عزیز است. لذا باستحضار مشتریان محترم می رساند که چاپ گاندی مسئولیت خطاهای ناشی از غلط های تایپی، گرامری، نگارشی، وضوح تصاویر، ابعاد، حاشیه متن، رنگ متن و هرگونه موارد مشابه را برعهده نخواهد گرفت. البته هرگونه مشکلی که توسط پرسنل چاپ گاندی در فایلهای ارسالی شما مشاهده شود، جهت اعمال اصلاحات به اطلاع مشتری خواهد رسید لیکن این موضوع مسئولیتی را متوجه چاپ گاندی نمی کند.
درصورت بروز هرگونه مشکل که ناشی از کوتاهی و قصور چاپ گاندی باشد، مشتریان گرامی می بایست حداکثر تا ۳ روز تقویمی بعد از تحویل محصول به چاپ گاندی اطلاع دهند. لذا اگر چنین موضوعی از سوی مشتری مطرح نشود، به معنی پذیرش کار توسط مشتری و اعلام رضایت کامل خود از عملکرد چاپ گاندی می باشد. لازم به ذکر است که صدمات ناشی از حمل کالا، بطور کامل برعهده سیستم باربری است. مسئولیت چاپ گاندی محدود به خسارات ناشی از کوتاهی و قصور در چاپ بوده و جهت برطرف کردن آن هیچ هزینه مازادی را به مشتریان عزیز تحمیل نخواهد کرد.

تذکر: لازم به ذکر است که خوشبختانه تاکنون موارد بسیار اندکی از عدم رضایت مرتبط با چاپ گاندی، از سوی مشتریان ارجمند اعلام شده که با هزینه چاپ گاندی رفع شده است. هدف از ذکر مطالب فوق اعلام حمایت چاپ گاندی در تمام مراحل از مشتریان عزیز است.